Територіальні органи ДФС
у Закарпатській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Хустщина. Перші підсумки декларування

06.05.2014 -

Щороку, у період з 1 січня по 1 травня проходить кампанія декларування доходів громадян.

Під час проведення цьогорічної кампанії декларування працівники податкової служби орієнтувалися на налагодження партнерських взаємовідносин із платниками податків, добровільності сплати ними податків і створення умов, які гарантують обслуговування платників на належному якісному рівні, зокрема, надання консультаційної допомоги по заповненню податкових декларацій та проведення широкомасштабної роз’яснювальної роботи серед громадян щодо виконання свого громадського обов’язку перед державою шляхом добровільного декларування отриманих доходів.

Як повідомив начальник Хустської ОДПІ Михайло Русняк загалом, протягом січня-квітня поточного року громадянами міста Хуст та Хустського району було подано 492 декларації про майновий стан і доходи за 2013 рік та задекларовано суму доходу понад 14 млн. грн. В тому числі дохід у вигляді спадку – 180 громадян (задекларовано 10 млн. 459 тис. грн.), від продажу рухомого та нерухомого майна – 1 громадянин (задекларовано 374 тис. грн.), інвестиційний прибуток задекларували 5 громадян (задекларовано 154 тис. грн.), доходи від здачі в найм нерухомого майна – 14 громадян (задекларовано 704 тис. грн.), від проведення незалежної професійної діяльності подано 19 декларацій (задекларовано 1773,4 тис. грн.) та інші. За результатами здійснених перерахунків громадяни додатково повинні сплатити до бюджету – 771 тис. грн.

Із загальної кількості – 221 декларацію подано громадянами, які мають право на податкову знижку. За результатами проведених перерахунків їм повернуть з бюджету – 250 тис. грн.

За матеріалами Хустської ОДПІ

ГУ Міндоходів в Закарпатській області