Територіальні органи ДФС
у Закарпатській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ Ужгородської ОДПІ

08.11.2012 -

Адреса:

Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Загорська 10«а».

Схема проїзду:

Сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць паркування: від залізничного вокзалу, автовокзалу – маршрутне таксі № 58, від площі Корятовича – маршрутне таксі № 1.

Місця паркування та під'їзні шляхи: біля Ужгородської ОДПІ знаходиться стоянка для автомобілів.

Контакти:

Консультант-модератор – тел. (0312) 64-05-75;

Приймальна громадян – тел. (0312) 64-05-75, (0312) 64-37-35;

Відділ доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян - (0312) 64-05-75.

Поштова скринька для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями: zak.uzhray.dpi.official@sfs.gov.ua

для подання громадянами звернень в електронному вигляді: zak.zvernennya0714@sfs.gov.ua

Приймальня громадян: запис на черговий прийом до керівництва ДФС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів ДФС – за п’ять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.

для подання запитів на отримання публічної інформації: zak.zapit0714@sfs.gov.ua

Графік роботи:

Понеділок-четвер: з 9:00 до 18:00.

П’ятниця: з 9:00 до 16:45.

Субота (в режимі чергування): з 9:00 до 13:00.

Обідня перерва: з 13:00 до 13:45.

Неділя: вихідний.

 Адміністративні послуги, що надаються

Центром обслуговування платників Ужгородської ОДПІ:

з/п

Назва

адміністративної

послуги

Інформаційна

картка

Зразок

заяви

1.

Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

Завантажити

Завантажити

Завантажити

2.

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта

Завантажити

Завантажити

Завантажити

3.

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

Завантажити

Завантажити

Завантажити

Завантажити

4.

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

Завантажити

Завантажити

5.

Реєстрація розрахункових книжок

Завантажити

Завантажити

6.

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Завантажити

Завантажити

7.

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

Завантажити

Завантажити

8.

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

Завантажити

Завантажити

Завантажити

9.

Підтвердження статусу податкового резидента України

Завантажити

Завантажити

Завантажити

10.

Реєстрація платника єдиного податку

Завантажити

Завантажити

Завантажити

Завантажити

Завантажити

11.

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку

Завантажити

Завантажити

Завантажити

12.

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку

Завантажити

 

13.

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність

Завантажити

 

14.

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)

Завантажити

Завантажити

15.

Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань

Завантажити

Завантажити

16.

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби

Завантажити Завантажити

17.

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

Завантажити Завантажити

Адміністративні послуги, для отримання яких у Головному управлінні ДФС у Закарпатській області можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:

1.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити Завантажити

2.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити Завантажити

3.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

Завантажити Завантажити

4.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

Завантажити Завантажити

5.

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Завантажити Завантажити

6.

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами Завантажити Завантажити

7.

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання Завантажити Завантажити
8. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями Завантажити Завантажити
9. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання Завантажити Завантажити
10. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) Завантажити Завантажити
11. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання Завантажити Завантажити
12. Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами Завантажити Завантажити
13. Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання Завантажити Завантажити

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

1. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами.
2. Надання податкових консультацій.
3. Надання доступу до публічної інформації.
4. Запис на прийом до посадових осіб.
5. Приймання вхідної кореспонденції.
6. Приймання податкової звітності.