Територіальні органи ДФС
у Закарпатській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня-березня 2018 року

02.04.2018

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

протягом січня-березня 2018 року

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Закарпатська митниця ДФС приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна його обґрунтована проблема не залишилась поза увагою.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшла до Закарпатської митниці ДФС станом на 30.03.2018 року, складає 17 одиниць (на 16 звернень менше ніж за аналогічний період минулого року), з них: 9 скарг (53%) та 8 заяви (47%), пропозицій не надходило.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що порушені у зверненнях питання стосувалися:

Основні питання, що порушували громадяни у січні-лютому 2018 року, стосувались:

- питань поновлення на роботі колишніх працівників – 2 заяви;

- інше праця – 1 заява;

- питань митної політики – 4 заяви;

- діяльність центральних органів виконавчої влади – 9 скарг на дії посадових осіб митниці;

- інше – 1 заява.

Жодне повідомлення (скарга) щодо неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків з боку окремих працівників митниці не знайшла свого підтвердження. Станом на 30.03.2018 року здійснюється розгляд 1 скарги (надійшла у березні).

За результатами розгляду скаржникам надано вичерпні роз’яснення.

За статтю авторів звернень станом на 31.03.2018 року до митниці надійшли звернення від:

чоловіків – 13 (76 %);

жінок – 4 (24 %).

Станом на 30.03.2018 року до Закарпатської митниці ДФС повторні, дублетні, неодноразові звернення не надходили.

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень дано роз’яснення – 12 звернень, 5 звернень знаходяться на виконанні у структурному підрозділі митниці.

Проведення особистого прийому громадян

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням затвердженого графіку особистого прийому громадян керівництвом Закарпатської митниці ДФС та графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської митниці ДФС, які розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення та інших структурних підрозділів митниці, які здійснюють митний контроль та митне оформлення, а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Станом на 30.03.2018 року проведено 2 особистих прийоми в.о. начальника митниці, 5 особистих прийомів заступником начальника митниці.