Територіальні органи ДФС
у Закарпатській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області протягом січня-березня 2018 року

05.04.2018

Аналітична довідка про роботу

Головного управління ДФС у Закарпатській області

протягом І кварталу 2018 року

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло 70 письмових звернень громадян, що на 1 звернення менше ніж за відповідний період 2017року (71), з них: 70 заяв (100%), 0 cкарг, 0 пропозицій .

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків, відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, податкової звітності, плати за землю та інші питання, що належать до компетенції ДФС.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій за період січень-березень 2018 року не надходили, що відповідає рівню відповідного періоду 2017 року.

З початку року до надійшло 3 повторних звернення громадян, що 3 назвернення більше ніж за відповідний період 2017року та 4 колективних звернення від 45 громадян, що на 2 звернення більше ніж за відповідний період 2017 року (2).

Неодноразових звернень громадян не надходило

Звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом І кварталу 2018 року до ГУ ДФС у Закарпатській області не надходили.

Звернення від ветеранів військової служби та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту протягом І кварталу 2018 року до ГУ ДФС у Закарпатській області не надходили.

Проведення особистого прийому громадян

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів.

З початку року керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДФС у Закарпатській області здійснено 4 прийоми за зверненнями громадян, що на 6 звернень менше ніж за відповідний період 2017року(10), з них: 4 заяви (100%), 0 скарг, 0 пропозицій .

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків та судове оскарження штрафної санкції.

Скарги, заявлені на особистому прийомі громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДФС у Закарпатській області, відсутні.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом І кварталу 2018 року не надходило.

Звернень від ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту протягом І кварталу 2018 року не надходило.

Додаткові заходи

Щоквартально управління обслуговування платників ГУ ДФС у Закарпатській області передають службові записки до управління організації роботи ГУ ДФС у Закарпатській області для висвітлення на територіальному вебсайті ГУ ДФС у Закарпатській області та ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДФС Закарпатської області.

З початку року проведено 1 семінар з питань звернень громадян.