Територіальні органи ДФС
у Закарпатській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС протягом січня - червня 2018 року

03.07.2018

Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд до Закарпатської митниці ДФС

протягом січня - червня 2018 року

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Закарпатська митниця ДФС приділяє значну увагу організації роботи зі зверненнями громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна  його обґрунтована  проблема не залишилась поза увагою.

Кількість письмових звернень громадян, що надійшли до Закарпатської митниці ДФС  протягом січня-червня 2018 року, складає  37 одиниці  (на 7 звернень менше ніж за аналогічний період минулого року),  з них:  17 скарг (46 %) та 20 заяв (54%).  Що стосується надходження звернень:  35 звернень надійшли поштою та через мережу Інтернет, 2 звернення отримано за належністю від інших органів.

Основні питання, що порушували громадяни у січні- червні 2018 року, стосувались:

- скарги на дії (бездіяльність) посадових осіб митниці -  17 скарг;

- питань митної політики -   15 заяв;

- працевлаштування (поновлення) в ДФС колишніх працівників - 2 заяви;

- інші питання -  3 заяви.

Порівняно з минулим роком кількість скарг збільшилась на 10 одиниць. За результатами розгляду        скарг на дії, бездіяльність посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень та скарг на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій жодна зі скарг не підтвердились. Відповіді на всі скарги надані без порушення терміну.

Усього перевірено 17 скарг, на всі скарги дано роз’яснення. Факти ненадання відповідей на скарги не зафіксовано.

З початку року надійшло 1 повторне звернення, стільки ж надійшло  за відповідний період у 2017 році. Повторна скарга не знайшла свого підтвердження, тому не було виявлено фактів порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян».

У звітному періоді відмічається відсутність  колективних, дублетних, неодноразових звернень. За аналогічний період минулого року таких звернень також не зафіксовано.

За статтю авторів звернень до митниці надійшли звернення від:

чоловіків – 28 (76 %);

жінок –9 (24 %).

На підставі проведеного аналізу письмових звернень громадян за соціальним станом авторів звернень установлено наступне співвідношення отриманих звернень:

працівник органів ДФС (у т.ч. колишні) – 4 звернення;

пенсіонер - 1 звернення;

підприємець – 2 звернення;

соціальний стан авторів звернень не визначено – 30 звернень.

З початку року надійшло 1 звернення від багатодітної сім’ї щодо оскарження постанови Закарпатської митниці ДФС.  За результатами розгляду справи скаржниці надано роз’яснення щодо строків виконання виконавчого документа та повідомлено про компетенцію виконавчої служби. В установлені терміни проінформовано  про результат розгляду скарги. Проінформовано щодо контролю та виконання постанови органів ДФС

Також до Закарпатської митниці ДФС надійшло 1 звернення інваліда III групи. Скаржник повідомляє про оскарження постанови Закарпатської митниці ДФС в адміністративному порядку до Ужгородського міськрайонного суду. Скаржник просить провести перевірку щодо незаконних дій працівників Закарпатської митниці ДФС за даним фактом. За результатами розгляду скарги скаржнику надано роз’яснення щодо строків виконання виконавчого документа та повідомлено про компетенцію виконавчої служби. В установлені терміни проінформовано  про результат розгляду скарги. Проінформовано щодо контролю та виконання постанови органів ДФС

Розгляд письмових звернень громадян здійснювався на належному рівні, з дотриманням строків, установлених чинним законодавством. За результатами розгляду письмових звернень вирішено позитивно – 2 звернення,  дано роз’яснення – 34 звернень, знаходиться на розгляді – 1 звернення.

При розгляді звернень громадян забезпечується дотримання порядку, який сприяє найбільш об’єктивному, якісному та оперативному їх вирішенню. При цьому особи, які здійснюють розгляд звернень, для всебічного вирішення порушених питань уважно заглиблюються до суті питань авторів звернень. Рішення, які приймаються за зверненнями, мотивовані й ґрунтуються на нормах чинного законодавства та у встановленому порядку доводяться до відома кожного заявника.

II. Проведення особистого прийому громадян

Особистий прийом громадян у Закарпатській митниці ДФС проводиться з дотриманням затвердженого  графіку особистого прийому громадян посадовими особами Закарпатської  митниці ДФС, який розміщено для ознайомлення на інформаційних стендах адміністративного приміщення митниці, митних постів, відділів митного оформлення  а також на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.

Протягом січня - червня 2018 року було здійснено 9 записів на особистий прийом. Начальником митниці було проведено 3 особистих прийоми,  6 особистих прийомів проведено заступниками начальника митниці.

1.02.2018 року проведено особистий прийом гр. України Добруник В.М. заступником начальника митниці. На особистому прийомі була надана вичерпна відповідь на питання видачі транспортного засобу зі складу митниці.

7.02.2018 року проведено особистий прийом гр. Білорусі Щур В.М. заступником начальника митниці. На особистому прийомі було роз’яснено громадянину правила переміщення транспортних засобів через митний кордон України та тривалість перебування транспортного засобу на склад митниці. Громадянину надано роз’яснення щодо можливості вирішення проблеми.

13.02.2018 було проведено особистий прийом гр. Жук В.П. начальником митниці. На особистому прийомі колишньому працівнику митниці було надано роз’яснення щодо неможливості внесення змін до його трудової книжки.

28.02.2018 року було проведено особистий прийом адвоката Вакули Ю.І. заступником начальника митниці. На особистому прийомі адвокату надали обґрунтовані роз’яснення про причини спрацювання АСАУР щодо його клієнта.

23.02.2018 було проведено особистий прийом гр. Сполучених Штатів Америки Мордехай М. заступником начальника митниці. На особистому прийомі громадянина було проінформовано щодо закінчення службової перевірки та позитивного вирішення його питання.

27.03.2018 було проведено особистий прийом гр.  України Джуган В.Ф. начальником митниці. На особистому прийомі надано роз’яснення щодо можливості вирішення питання щодо організації роботи митного складу.

3.04.2018 було проведено особистий прийом гр. України Пранничука Б.Д. начальником митниці. На особистому прийомі громадянину було роз’яснено правила переміщення транспортних засобів через митний кордон України.

25.04.2018 було проведено особистий прийом гр. України Луцо Ю.П. заступником начальника митниці. На особистому прийомі громадянину надано роз’яснення щодо порушення митних правил, зокрема співробітника патрульної поліції. За даним питанням будуть проводитись додаткові перевірки.

19.06.2018 було проведено особистий прийом гр. України Ковтун В.В. начальником митниці. На особистому прийомі громадянина проінформували про факт порушення ним митних правил та надали роз’яснення щодо правил переміщення товарів через митний кордон України.

ІІI. Аналіз недоліків та порушень у розгляді звернень громадян та вжиті заходи.

При розгляді звернень громадян забезпечується дотримання порядку, який сприяє найбільш об’єктивному, якісному та оперативному їх вирішенню. Рішення, які приймаються за зверненнями, мотивовані й ґрунтуються на нормах законодавства, у встановленому порядку доводяться до відома кожного заявника. Для виявлення причин, що породжують звернення громадян, та з метою удосконалення цього напрямку Закарпатською митницею ДФС проводиться системний аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного їх вирішення, та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.

З метою забезпечення неухильного дотримання чинного законодавства з питань розгляду звернень громадян, реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, керівництвом митниці вживалися заходи методологічного, організаційного, комунікативного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи. Основні зусилля акцентовано на забезпеченні всебічного контролю за дотриманням законодавства з питань організації роботи зі зверненнями громадян, здійснення аналізу та узагальнення даних щодо звернень громадян, упереджувальної та профілактичної роботи з усунення причин, які можуть викликати скарги громадян, належної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо змін у митному законодавстві у взаємодії з Головним управлінням ДФС у Закарпатській області, підтримку в актуальному стані інформаційних стендів тощо. 

Для попередження й недопущення зловживань та проявів корупційних діянь з боку посадових осіб митниці, у приміщеннях, де здійснюється митне оформлення товарів та інших предметів, на інформаційних стендах митниці зазначаються номери телефонів сервісного центру «Пульс» Державної фіскальної служби України, контактні телефони керівництва митниці для оперативного вирішення конфліктних ситуацій, оскарження неправомірних, на думку громадян, рішень та вимог посадових осіб митниці.

Фактів порушень посадовими особами Закарпатської митниці ДФС  положень нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, не вирішення порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, які належать до компетенції митниці, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, у звітному періоді не виявлено.

ІV. Додаткові заходи

З метою своєчасного інформування громадян з актуальних питань митної справи, роз’яснення чинного законодавства, до Головного управління ДФС у Закарпатській області керівництвом митниці систематично направляються відповідні матеріали (у тому числі інформація про розглянуті Закарпатською митницею ДФС звернення громадян та запитів на публічну інформацію тощо) для оприлюднення на веб-порталі територіального органу ДФС  у Закарпатській області.