Територіальні органи ДФС
у Закарпатській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області протягом січня-вересня 2018 року

05.10.2018

Аналітична довідка про роботу

Головного управління ДФС у Закарпатській області

протягом січня-вересня 2018 року (ІІІ квартал)

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатської області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 204 письмові звернення громадян, що на 4 звернення менше ніж за відповідний період 2017 року (209), з них: 204 заяви (100%), 0 скарг, 0 пропозицій (%).

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися податкової та митної політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи, митного оформлення товарів та транспортних засобів.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

Повторні звернення громадян

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатській області надійшло 4 повторних звернень громадян.

Причини, які спонукали громадян звернутися до ДФС повторно, стосуються неправильного оформлення первинних звернень відповідно до статті 5 Закону України „Про звернення громадян”.

Неодноразові звернення громадян

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатській області неодноразові звернення громадян не надходили.

Колективні звернення громадян

З початку року до ГУ ДФС у Закарпатській області надійшло 4 колективних звернення від 49 громадян, що відповідає кількості за відповідний період 2017 року.

Питома вага колективних звернень складає 1,96%.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-вересня 2018 року не надходило.

Також, отримано 2 (0,98%) звернення від інвалідів І групи, 1 (0,49%) звернення від інваліду ІІ групи та 1 (0,49%) звернення від інваліда ІІІ групи

Тематика звернень – ухилення від сплати податків громадянами, що здійснюють підприємницьку діяльність, оскарження постанови Закарпатської митниці ДФС.

Звернення розглянуто в терміни, встановлені законодавством. За результатами розгляду звернення вирішено позитивно.

Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДФС

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.

З початку року здійснено 23 прийоми за зверненнями громадян, що на 1 звернення більше ніж за відповідний період  2017 року (22), з них:  заяв 23 (100%), 0 скарг ,0 пропозицій .

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової політики.

Скарги, заявлені на особистому прийомі, відсутні.

Повторні, неодноразові, колективні звернення громадян на особистому прийомі відсутні.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-вересня 2018 року не надходило.

Додаткові заходи

З початку року Головним управлінням ДФС у Закарпатській області проведено 51 „гарячих” телефонних ліній з питань звернень громадян. Під час прямої телефонної лінії надійшло 206 дзвінок, що належали до компетенції органів ДФС.

Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувалися порядку подання звернень до органів ДФС, надання роз’яснень адміністрування податків та зборів. За результатами проведених прямих телефонних ліній надано усні роз’яснення.

Крім того, проведено 6 зустрічей із новоствореними платниками, на яких були також винесені питання, що стосувалися роз’яснення законодавчих норм з питань звернень громадян.

Також у січні-вересні 2018 року на апаратних нарадах було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз причин надходження та результати розгляду звернень громадян.

Щомісячно управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Закарпатській області передаються службові записки відділу організації роботи для висвітлення у ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДФС Закарпатської області.

З метою своєчасного інформування громадян з актуальних питань митної справи, роз’яснення чинного законодавства, до Головного управління ДФС у Закарпатській області керівництвом митниці систематично направляються відповідні матеріали (у тому числі інформація про розглянуті Закарпатською митницею ДФС звернення громадян та запитів на публічну інформацію тощо) для оприлюднення на веб-порталі територіального органу ДФС у Закарпатській області.