Територіальні органи ДФС
у Закарпатській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС протягом І півріччя 2019 року

05.07.2019

Аналітична довідка про роботу  ГУ ДФС у Закарпатській області

протягом І півріччя 2019 року

З початку року до    ГУ ДФС у Закарпатської області надійшло 85 письмових звернень  громадян, що на 51 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року (136), з них: 85 заяви (100%), 0 cкарг (%), 0 пропозицій (%).

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися  податкової політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи.

Повторні звернення громадян

З початку року надійшло 2 повторних звернення, що на 2 звернення менше,  ніж  за відповідний період у 2018 році (4). Повторні звернення не знайшли свого підтвердження, тому фактів порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян» не встановлено.

Неодноразові звернення громадян

З початку року до     ГУ ДФС у Закарпатській області неодноразові звернення громадян не надходили.

Колективні звернення громадян

З початку року до     ГУ ДФС у Закарпатській області надійшло 4 колективних звернення від 33 громадян, що відповідає рівню відповідного періоду 2018 року.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-червня 2019 року не надходило.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

Скарги на дії, бездіяльність посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень та     скарг на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій не надходили.

Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДФС

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.

З початку року проведено 6  прийомів за зверненнями громадян, що на 13 прийомів менше,  ніж за відповідний період 2018 року (19), з них:   

заяв 6 (100%), 0 скарг ,0 пропозицій.

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової політики.

Скарги, повторні, неодноразові, колективні звернення громадян  заявлені на особистому прийомі, відсутні.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, заявлені на особистому прийомі, протягом січня-червня 2019 року відсутні.

Додаткові заходи

З початку року Головним управлінням ДФС у Закарпатській області систематично проводяться зустрічі з платниками, під час яких постійно  надаються роз’яснення адміністрування податків та зборів, порушуються питання законодавчих норм щодо звернень громадян.

Також у січні-червні 2019 року проведено узагальнення, детальний аналіз  результатів  розгляду звернень громадян.

Щомісячно управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Закарпатській області передаються службові записки відділу організації роботи для висвітлення у ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДФС Закарпатської області.

З метою своєчасного інформування громадян з актуальних питань митної справи, роз’яснення чинного законодавства, до Головного управління ДФС у Закарпатській області керівництвом митниці систематично направляються відповідні матеріали (у тому числі інформація про розглянуті Закарпатською митницею ДФС звернення громадян та запитів на публічну інформацію тощо) для оприлюднення на веб-порталі територіального органу ДФС  у Закарпатській області.