Територіальні органи ДФС
у Закарпатській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС протягом І-ІІІ кварталу 2019 року

02.10.2019

Аналітична довідка про роботу

зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС

протягом І-ІІІ кварталу 2019 року

Ключовим показником демократизму суспільства і держави у сучасному світі є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особисте право громадян на звернення забезпечує можливість відстоювати їм свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатська митниця ДФС приділяють особливу увагу організації роботи зі зверненнями громадян, як одному з пріоритетних напрямів роботи. Основний акцент робиться на тому, щоб кожен громадянин, який звертається, був почутий, а жодна  його обґрунтована  проблема не залишилась поза увагою.

З початку року до    ГУ ДФС у Закарпатської області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 246 письмових звернень  громадян, що на 16 звернень  ніж за відповідний період 2018 року (262), з них: 224 заяви (91,06%), 22 cкарги (8,94%), 0 пропозицій (%).

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися  податкової та митної політики, а саме правильності нарахування та сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочної роботи, митного оформлення товарів та транспортних засобів.
Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

За 9 місяців 2019 року до Закарпатської митниці ДФС надійшло 22 скарги, що на 1 скаргу менше, ніж за аналогічний період минулого року.

За результатами розгляду    скарг на дії, бездіяльність посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень та     скарг на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб територіальних органів ДФС та підвідомчих установ і організацій жодна зі скарг не підтвердились.

Усього перевірено 21 скаргу, на всі скарги дано роз’яснення, 1 скарга знаходиться на розгляді. Відповіді на всі скарги надані без порушення терміну.

Повторні звернення громадян

З початку року надійшло 3 повторних звернення (скарга), що на 3 звернення менше ніж  за відповідний період у 2018 році. Тематика повторних звернень стосувалася інформування про ухилення від сплати податків, правомірності вимоги щодо сплати ЄСВ. Повторні звернення не знайшли свого підтвердження, тому порушень посадовими особами положень Закону України «Про звернення громадян» не встановлено.

Неодноразові, дуплетні звернення громадян

У звітному періоді відмічається відсутність  неодноразових звернень. Однак, у ІІІ кварталі 2019 року надійшло 1 дублетне звернення, яке було надіслане одночасно до різних органів влади. Тематика даного звернення стосувалася митного оформлення транспортного засобу.

Колективні звернення громадян

З початку року до     ГУ ДФС у Закарпатській області та Закарпатської митниці ДФС надійшло 5 колективних звернення від 38 громадян, що ідентично відповідному періоду 2018 року.

Питома вага колективних звернень складає 2,03%.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-червня 2019 року не надходило.

Тематика звернень – ухилення від сплати податків громадянами, що здійснюють підприємницьку діяльність, відмова від РНОКПП, оскарження постанови Закарпатської митниці ДФС та інші.

Звернення розглянуто в терміни, встановлені законодавством. За результатами розгляду звернення вирішено позитивно.

Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДФС

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.

З початку року здійснено 28  прийомів за зверненнями громадян, що на 11 звернення менше ніж за відповідний період    2018 року  (39), з них:

заяв 28 (100%), 0 скарг ,0 пропозицій .

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової та митної політики.

Повторні, неодноразові, колективні звернення громадян  скарги, заявлені на особистому прийомі, відсутні.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом січня-березня 2019 року не надходило.

Додаткові заходи

З початку року Головним управлінням ДФС у Закарпатській області систематично проводяться зустрічі з платниками, під час яких постійно  надаються роз’яснення адміністрування податків та зборів, порушуються питання законодавчих норм щодо звернень громадян. Крім того, протягом звітного періоду було проведено зустрічі із новоствореними платниками, на яких були також винесені аналогічні питання. 

Також у січні-вересні 2019 року було підбито підсумки та проведено узагальнення, детальний аналіз  результатів розгляду звернень громадян.

Щомісячно управлінням обслуговування платників ГУ ДПС у Закарпатській області передаються інформаційні листи відділу комунікацій для висвітлення у ЗМІ інформації щодо розгляду звернень громадян органами ДФС Закарпатської області.

З метою своєчасного інформування громадян з актуальних питань митної справи, роз’яснення чинного законодавства, до Головного управління ДФС у Закарпатській області керівництвом митниці систематично направляються відповідні матеріали (у тому числі інформація про розглянуті Закарпатською митницею ДФС звернення громадян та запитів на публічну інформацію тощо) для оприлюднення на веб-порталі територіального органу ДФС  у Закарпатській області.